Вівторок, 19.03.2024, 12:34  Мій профіль | Вихід | Вхід | RSS 

Комунальна організація "Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Шосткинської міської ради Сумської області"

Україна
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [79]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 510
Святкуємо

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЯКІСТЬ ОСВІТИ

2021-2022 навчальний рік

У 2021/2022  навчальному році до наступного класу переведено всіх учнів 1-8-х, 10-х класів; випущено зі школи ІІ ступеню – 77  учнів; зі школи ІІІ ступеню – 39 учнів.

Результати високого рівня – 17  учнів (3,9 %).

Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 5-11-х класах – 430 учнів. Досягнення високого рівня мають  17 учнів , 3,9  % (минулий рік – 3,2 %), достатнього рівня – 106  учнів ,  24,6 %  (минулий рік – 25,2 %). Якість знань склала  28,5  % (минулий рік – 28,4 %). Досягнення середнього рівня мають   241 учень ,  56 % (минулий рік – 52 %), початкового рівня – 66  учнів  ,  15,3 % (минулий рік – 17,8 %). Порівняння дає можливість зробити висновок про зовсім не значне підвищення  якості знань -  усього на  0,1 % та зниження  рівня неуспішності   на  2,5 % .

Серед учнів 5-9 класів ( оцінювалися 345 учнів) .  60 учнів,  17,3 %  мають навчальні досягнення початкового рівня  ( минулий рік  -  20 %),  середнього  рівня  -  188 учнів, 54,4%,  ( 54 %),   достатнього - 85  учнів, 25  % (минулий рік -   23 %), високого рівня  -   12 учнів, 3,4 % (у порівнянні з минулим роком  - 3 %) тобто  якість знань – 28,4  %  (минулий     рік – 26,4 %), що вказує на   незначне підвищення рівня навчальних досягнень учнів основної школи. Випускниця, учениця  9-Б  класу ,  Рева Дарина отримає свідоцтво з відзнакою ( минулий рік – 2 ).

Серед учнів 10-11 класів (оцінювалися 85 учнів) – 6 учнів , 7 %  мають навчальні досягнення початкового рівня (минулий рік  - 16 %), середнього рівня  -  53 учні, 62 % ( 60,2 %), достатнього рівня  - 21   учень,  25 % ( 20,5%),  високого рівня  - 5 учнів,  5,8 % ( 2,9  %) . Якість знань – 31 % (минулий рік – 23,4 %).  Помітне    підвищення   рівня навчальних досягнень учнів 10-11 класів

Слід зазначити, що не в повній мірі розкритий інтелектуальний потенціал учнів, оскільки наявні діти, що мають по 1-2 оцінки не властивого їм рівня, а отже, за умови систематичної індивідуальної роботи їх результати за рік могли б бути вищими.

2020-2021 навчальний рік

Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 4-11-х класах – 488 учнів. Досягнення високого рівня мають  16 учнів , 3,2  % (минулий рік – 4,2%), достатнього рівня – 123 учні,  25,2 %  (минулий рік – 31 %). Якість знань склала  28,4   % (минулий рік – 35 %). Досягнення середнього рівня мають   262 учні, 52 % (минулий рік – 50 %), початкового рівня – 87  учнів ,  17,8 % (минулий рік – 13 %). Порівняння дає можливість зробити висновок про зниження   якості знань на  6,6  % та підвищення  рівня неуспішності   на  4,8 %.

Серед учнів початкової школи (оцінювалися 53 учні 4-х класів): досягнення високого рівня мають 3 учні, 5,5% (минулий рік – 10%), достатнього рівня – 23 учні, 42,5% (минулий рік – 47%), якість знань відповідно 48% та 57%.

Досягнення середнього рівня мають 26 учнів, 48% (минулий рік – 38%), початкового рівня – 3 учні, 5,5% (минулий рік – 4,5%),  що свідчить про зниження    рівня  навчальних досягнень учнів початкової школи.

Серед учнів 5-9 класів (оцінювалися 366 учнів) 73 учні,  20 %  мають навчальні досягнення початкового рівня  (минулий рік  -  17 %),  середнього  рівня  -  196 учнів, 54 % (54%),   достатнього -  86  учнів, 23 % (минулий рік -   26 %), високого рівня  -   11 учнів, 3 % (у порівнянні з минулим роком  - 2,5 %) тобто  якість знань – 26,4  %  (минулий     рік – 29 %), що вказує на   деяке зниження    рівня навчальних досягнень учнів основної школи. Два випускники 9-х класів отримають свідоцтва з відзнакою ( минулий рік – 0).

Серед учнів 10-11 класів (оцінювалися 68 учнів) – 11 учнів, 16 %  мають навчальні досягнення початкового рівня (минулий рік  - 11  %), середнього рівня  - 41 учень, 60,2 % (63 %), достатнього рівня  -  14 учнів, 20,5 % ( 24 %),  високого рівня  - 2 учні, 2,9 % ( 2,6%). Якість знань – 23,4 % (минулий рік – 26,6 %).  Помітне   зниження    рівня навчальних досягнень учнів 10-11 класів. 

2019-2020 навчальний рік

У 2019/2020  навчальному році до наступного класу переведено всіх учнів 1-8-х, 10-х класів; випущено зі школи ІІ ступеню – 61  учень; зі школи ІІІ ступеню – 49 учнів. Результати високого рівня  24 учні ( 4,2 %). З 12.03.2020 по 29.05.2020 здійснювалося дистанційне навчання  у зв’язку із карантином, оголошеним у країні.

Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 3-11-х класах – 559 учнів. Досягнення високого рівня мають  24  учні , 4,2  % (минулий рік – 4,3%), достатнього рівня – 173 учні ,  31 %  (минулий рік – 29 %). Якість знань склала  35  % (минулий рік – 33 %). Досягнення середнього рівня мають   278 учнів , 50 % (минулий рік – 52 %), початкового рівня – 75  учнів,  13 % (минулий рік – 15 %). Порівняння дає можливість зробити висновок про підвищення  якості знань на  2 % та зниження  рівня неуспішності  також на  2 % .


2018-2019 навчальний рік

Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 3-11-х класах – 547 учнів. Досягнення високого рівня мають  24  учні , 4,3  % (минулий рік – 4,4%), достатнього рівня – 161 учень ,  29 %  (минулий рік – 33 %). Якість знань склала  33  % (минулий рік – 37 %). Досягнення середнього рівня мають 285 учнів , 52 % (минулий рік – 52 %), початкового рівня – 81 учень , 15 % (минулий рік – 10%). 

 

Пошук
Наші партнери
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода в Шостці
Архів записів
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz