2021-2022 навчальний рік
У 2021/2022 навчальному році до наступного класу переведено всіх учнів 1-8-х, 10-х класів; випущено зі школи ІІ ступеню – 77 учнів; зі школи ІІІ ступеню – 39 учнів.
Результати високого рівня – 17 учнів (3,9 %).
Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 5-11-х класах – 430 учнів. Досягнення високого рівня мають 17 учнів , 3,9 % (минулий рік – 3,2 %), достатнього рівня – 106 учнів , 24,6 % (минулий рік – 25,2 %). Якість знань склала 28,5 % (минулий рік – 28,4 %). Досягнення середнього рівня мають 241 учень , 56 % (минулий рік – 52 %), початкового рівня – 66 учнів , 15,3 % (минулий рік – 17,8 %). Порівняння дає можливість зробити висновок про зовсім не значне підвищення якості знань - усього на 0,1 % та зниження рівня неуспішності на 2,5 % .
Серед учнів 5-9 класів ( оцінювалися 345 учнів) . 60 учнів, 17,3 % мають навчальні досягнення початкового рівня ( минулий рік - 20 %), середнього рівня - 188 учнів, 54,4%, ( 54 %), достатнього - 85 учнів, 25 % (минулий рік - 23 %), високого рівня - 12 учнів, 3,4 % (у порівнянні з минулим роком - 3 %) тобто якість знань – 28,4 % (минулий рік – 26,4 %), що вказує на незначне підвищення рівня навчальних досягнень учнів основної школи. Випускниця, учениця 9-Б класу , Рева Дарина отримає свідоцтво з відзнакою ( минулий рік – 2 ).
Серед учнів 10-11 класів (оцінювалися 85 учнів) – 6 учнів , 7 % мають навчальні досягнення початкового рівня (минулий рік - 16 %), середнього рівня - 53 учні, 62 % ( 60,2 %), достатнього рівня - 21 учень, 25 % ( 20,5%), високого рівня - 5 учнів, 5,8 % ( 2,9 %) . Якість знань – 31 % (минулий рік – 23,4 %). Помітне підвищення рівня навчальних досягнень учнів 10-11 класів.
Слід зазначити, що не в повній мірі розкритий інтелектуальний потенціал учнів, оскільки наявні діти, що мають по 1-2 оцінки не властивого їм рівня, а отже, за умови систематичної індивідуальної роботи їх результати за рік могли б бути вищими.
2020-2021 навчальний рік
Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 4-11-х класах – 488 учнів. Досягнення високого рівня мають 16 учнів , 3,2 % (минулий рік – 4,2%), достатнього рівня – 123 учні, 25,2 % (минулий рік – 31 %). Якість знань склала 28,4 % (минулий рік – 35 %). Досягнення середнього рівня мають 262 учні, 52 % (минулий рік – 50 %), початкового рівня – 87 учнів , 17,8 % (минулий рік – 13 %). Порівняння дає можливість зробити висновок про зниження якості знань на 6,6 % та підвищення рівня неуспішності на 4,8 %.
Серед учнів початкової школи (оцінювалися 53 учні 4-х класів): досягнення високого рівня мають 3 учні, 5,5% (минулий рік – 10%), достатнього рівня – 23 учні, 42,5% (минулий рік – 47%), якість знань відповідно 48% та 57%.
Досягнення середнього рівня мають 26 учнів, 48% (минулий рік – 38%), початкового рівня – 3 учні, 5,5% (минулий рік – 4,5%), що свідчить про зниження рівня навчальних досягнень учнів початкової школи.
Серед учнів 5-9 класів (оцінювалися 366 учнів) 73 учні, 20 % мають навчальні досягнення початкового рівня (минулий рік - 17 %), середнього рівня - 196 учнів, 54 % (54%), достатнього - 86 учнів, 23 % (минулий рік - 26 %), високого рівня - 11 учнів, 3 % (у порівнянні з минулим роком - 2,5 %) тобто якість знань – 26,4 % (минулий рік – 29 %), що вказує на деяке зниження рівня навчальних досягнень учнів основної школи. Два випускники 9-х класів отримають свідоцтва з відзнакою ( минулий рік – 0).
Серед учнів 10-11 класів (оцінювалися 68 учнів) – 11 учнів, 16 % мають навчальні досягнення початкового рівня (минулий рік - 11 %), середнього рівня - 41 учень, 60,2 % (63 %), достатнього рівня - 14 учнів, 20,5 % ( 24 %), високого рівня - 2 учні, 2,9 % ( 2,6%). Якість знань – 23,4 % (минулий рік – 26,6 %). Помітне зниження рівня навчальних досягнень учнів 10-11 класів.
2019-2020 навчальний рік
У 2019/2020 навчальному році до наступного класу переведено всіх учнів 1-8-х, 10-х класів; випущено зі школи ІІ ступеню – 61 учень; зі школи ІІІ ступеню – 49 учнів. Результати високого рівня 24 учні ( 4,2 %). З 12.03.2020 по 29.05.2020 здійснювалося дистанційне навчання у зв’язку із карантином, оголошеним у країні.
Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 3-11-х класах – 559 учнів. Досягнення високого рівня мають 24 учні , 4,2 % (минулий рік – 4,3%), достатнього рівня – 173 учні , 31 % (минулий рік – 29 %). Якість знань склала 35 % (минулий рік – 33 %). Досягнення середнього рівня мають 278 учнів , 50 % (минулий рік – 52 %), початкового рівня – 75 учнів, 13 % (минулий рік – 15 %). Порівняння дає можливість зробити висновок про підвищення якості знань на 2 % та зниження рівня неуспішності також на 2 % .
2018-2019 навчальний рік
Оцінювання навчальних досягнень здійснювалося в 3-11-х класах – 547 учнів. Досягнення високого рівня мають 24 учні , 4,3 % (минулий рік – 4,4%), достатнього рівня – 161 учень , 29 % (минулий рік – 33 %). Якість знань склала 33 % (минулий рік – 37 %). Досягнення середнього рівня мають 285 учнів , 52 % (минулий рік – 52 %), початкового рівня – 81 учень , 15 % (минулий рік – 10%).