Друже...!
Ти не знаєш чим зайнятися і водночас хочеш отримати багато нових вражень та дізнатися безліч цікавого?!
Спробуй хоч трішки змінити світ – і відчуєш насолоду. Створи для себе атмосферу свята, отримай досвід, як володіти ситуацією та керувати людьми.
А для цього потрібно зовсім небагато – вміти організувати себе для великих справ. Звичайно, ти сам не завжди впораєшся з цим завданням, а тому це краще робити командою.
Наша команда - весела та дружня!
Ми з радістю йдемо до школи і, з задоволенням від зроблених сумісно добрих справ, повертаємося додому !
У школі ми – єдине коло однодумців, що живуть за принципом «Не будь байдужим!»
Приєднуйся до ШДР "ЛІДЕР"!
ШДР "ЛІДЕР" завжди активно допомагає у проведенні найрізноманітніших загальношкільних заходів та плідно працює над власним планом, який охоплює майже всі сфери шкільного життя!
У Шосткинській загальноосвітній школі І-ІП ступенів №5 учнівське самоврядування представлено ШКІЛЬНОЮ ДЕМОКРАТИЧНОЮ РЕСПУБЛІКОЮ "ЛІДЕР"
Самоврядування — справа конкретна, дієва. За основу цього поняття узято право під свою відповідальність вирішувати частину питань шкільного життя. Через участь у розв'язанні суспільних справ, діти отримують можливість максимальної самореалізації, виховуються дбайливими господарями школи, класу, домашнього подвір'я. Учні вчаться також співпрацювати з різними людьми, знаходити вірне рішення в складній ситуації.
Таким чином, склалися сприятливі умови для подальшого розвитку нашої ідеї. Можна вже було створювати постійно діючі структури шкільного самоврядування — Рада учнівської молоді. Працює кабінет міністрів на чолі з її президентом.
Найактивніші учні об'єдналися у сектори за різними напрямками роботи (за інтересами). Відділи:
- Навчання
- Дисципліни та порядку
- Культурно-масовий
- Інформаційний
- Бібліотечний
- Господарчий
- Еколого-туристичний
- Спортивний
В основу виховання учнів початкової школи покладаються загальнолюдські і національні цінності, прищеплення моральних принципів творення добра.
Школярі з цікавістю вивчають історію рідного краю, корені свого роду, проводять пізнавально-дослідницьку роботу по вивченню довкілля, організовують походи, екскурсії, змагаються в інтелектуальних іграх, різних конкурсах.
Шкільне самоврядування взаємодіє безпосередньо з заступником директора з виховної роботи, педагогом-організатором, працівникам соціальної служби.
Саме така модель учнівського самоврядування, вважаємо, є дієвою системою, до якої залучено не тільки активістів, а й більшість учнів. Вона сприяє виробленню в учнів відповідальності за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо; готовності залежно від конкретних умов знаходити правильне рішення, уміння виявляти ініціативу, вносити в будь-яку справу свої зусилля, думки, пропозиції.
Виходячи саме з таких позицій та враховуючи попередній досвід роботи, педагогічний та учнівський колективи Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІП ступенів № 5 Шосткинської міської ради Сумської області підійшли до створення демократичної республіки "Лідер".